torsdag 2 januari 2014

Nu går vi mot ljusare tider….

(….ser fram emot att få fika soliga vårdagar i vår  nya utbyggnad) 


Ett synnerligen gott nytt år hoppas vi på år 2014
och det har börjat riktigt trevligt där vi befinner oss med syskon och kusiner mitt ute i ingenstans 
vid sjön Sommen
Vi firade det sista dagen på året med en picknick och grillade vid sjön i det soliga vädret
så att det nästan kändes som en vårdag
Därefter så spenderar vi dagarna med att äta, fika, spela spel och framförallt ha en hel del utomhus aktiviteter. 
Vid varje skymning har vi alla varit ute och lekt en sorts kurra gömma "Påven bannlyser"
som blir extra spännande när man inte ser varandra annat än på nära avstånd.



Annars så hoppas jag på en trevlig 2014 där jag så småningom förhoppningsvis får vara hemma framåt vårkanten med en bumling som barnen så trendigt kallar den….vad mer kan man begära?


God fortsättning på er alla!
/Maria






1 kommentar:

  1. The MEDAL OF HONOR series has developed quite a following due to the excellent titles that were released for the PlayStation. MOH is a first-person shooter series set during the middle of World War II. Recently, that following got the incredible MEDAL OF HONOR: ALLIED ASSAULT prada handbags for PC. But in designing a game for the less-powerful PlayStation 2, wouldn't there be somewhat of a letdown in the next game, FRONTLINE? The answer to the rolex replica question is yes and no. While the game isn't a technical replica chanel marvel, the heart and soul carry it and make it one of the best overall PlayStation 2 experiences available to date.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!