lördag 9 februari 2013

Hjärtbullar



Det funkade ju faktiskt att göra hjärtbullar
gjorde som vanligt men när det var dags att rulla ihop den fyllda degen
så rullade jag från båda hållen och sedan försiktigt delade bitar
Därefter får man fixa till varje bit så att de får en ordentlig hjärtform


Nu ska jag slänga mig ut i det blåsiga och ruskiga vädret
med lätt rinnande näsa 
men det hindrar inte mig från att 
göra en loppisrunda..
Ingen annan i familjen delar mitt intresse 
det fick jag klart för mig
när jag fick ett rungande NEJ till svar när jag frågade om någon ville följa med
och lika bra är väl det kanske...

Wish me luck!




4 kommentarer:

  1. Mums!
    Brukar göra saffranshjärtan med
    vaniljfyllning var jul!!!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiskt söta bullar - underbar idé :-) Lycka till med loppisfynden!

    SvaraRadera
  3. Underbara bullar, så ska de se ut denna vecka. Kraaam Pia

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!