söndag 21 oktober 2012

Söndagsbild- Picknick







En dag som denna 
passar det utmärkt att värma min kyliga kropp 
med ett långt varmt bad med hela familjen
vi får fortfarande plats allihopa
Därefter hör det söndagen till att få baka något smarrigt
Idag festar vi till det med en inomhuspicknick
festligt på golvet med dockorna om gäst

Det är söndagsfeeling
när både kropp och själ 
får något.....


(angående modellen som stolt uppvisar sina muffins
 så hinner jag inte mer än ta fram kameran så poserar hon med världen leende,
 och ber mig ta kort på henne....vad kan man göra annat än ta kort då... :)....)



1 kommentar:

  1. En sån härlig solstråle!!! Och helt fantastisk söndag ni verkar ha haft! :))

    Rent av älskar färgerna och stilen i ert hem! :)

    Ja visst är det skoj när man kan kan trolla till något av ingenting alls egentligen! En slags passion jag har! ;)

    Ha en fin dag
    Kram Bettan

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!